Ο Βίκτωρας Κλωναρίδης παραχώρησε δηλώσεις στην Cablenet μετά την φιλική ισοπαλία ανάμεσα σε Ανόρθωση και ΑΠΟΕΛ στο «Αντώνης Παπαδόπουλος».
Αναλυτικά:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ξέρω πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΑΠΟΕΛ και θέλω να τον βοηθήσω να πετύχει τους στόχους του. Ήταν εύκολη η απόφαση. Έβλεπα τον ΑΠΟΕΛ στο Τσάμπιονς Λιγκ και ήταν εύκολο να πάρω την απόφαση να έρθω. Νιώθω ότι χρειαζόμαστε δουλειά, αλλά είμαστε σε καλό δρόμο».