Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ανακοίνωση από την Ανόρθωση για το φιλικό με το ΑΠΟΕΛ στο "Αντώνης Παπαδόπουλος".

Αναλυτικά η ενημέρωση:

Ενόψει του φιλικού που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 2 Αυγούστου, στις 19:00 με αντίπαλο το ΑΠΟΕΛ στο Στάδιο Αντώνης Παπαδόπουλος και βάσει του Πρωτοκόλλου που ετοιμάστηκε από την Ομοσπονδία σε συνεργασία με την ιατρική συμβουλευτική ομάδα της ΚΟΠ, η Ανόρθωσις Αμμοχώστου ενημερώνει ότι:

Το παιχνίδι θα διεξαχθεί παρουσία 500 φιλάθλων, μόνο με προπώληση εισιτηρίων

Η προπώληση των εισιτηρίων θα γίνει ΜΟΝΟ μέσω του anotickets.com και ΜΟΝΟ διαδικτυακά

Προτεραιότητα αγοράς εισιτηρίων μέχρι την Κυριακή η ώρα 10:00, θα έχουν όσοι ανανέωσαν το εισιτήριο διαρκείας τους

Θα ανοίξει μόνο η Δυτική κερκίδα,

Δεν θα υπάρχουν φιλοξενούμενοι οπαδοί 

Οι εισόδοι του Σταδίου θα ανοίξουν η ώρα 18:00

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

Η γενική είσοδος έχει καθοριστεί στα 15 ευρώ. Για παιδιά κάτω των 14 ετών είναι 1 ευρώ

Η κάρτα φιλάθλου ισχύει κανονικά για το συγκεκριμένο αγώνα.

Η ταξιθέτηση θα γίνει βάσει του Πρωτοκόλλου της ΚΟΠ 

Παρακαλούνται όσοι παρευρεθούν στο γήπεδο, όπως ακολουθήσουν πιστά τις γενικές οδηγίες και κανόνες σύμφωνα και με το Πρωτόκολλο της ΚΟΠ