Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Tο τελευταίο διάστημα ο Τσάβι Ερνάντεθ βρίσκεται στην επικαιρότητα. Ο λόγος είναι διπλός. Αφενός, τα σενάρια που τον συνδέουν με την Μπαρτσελόνα για την αντικατάσταση του Κίκε Σετιέν στον πάγκο των Καταλανών και αφετέρου πριν πέντε μέρες, ο Ισπανός τεχνικός ανακοίνωσε ότι είναι θετικός στον κορονοϊό.

Πάντως, φαίνεται ότι ο Τσάβι άφησε τον κορονοϊό πίσω του. Η Αλ-Σαντ ανακοίνωσε ότι ο προπονητής της ανέρρωσε, ενώ την Τετάρτη (29/7) συμμετείχε στην προπόνηση της ομάδας από το Κατάρ.

"Η προπόνηση της Τετάρτης έγινε με τον προπονητή, Τσάβι Ερνάντεθ, μετά την ανάρρωσή του από τον κορονοϊό, από τον οποίο μολύνθηκε πριν 14 μέρες. Όλοι στο προπονητικό κέντρο καλωσορίζουν τον προπονητή, ο οποίος αναλαμβάνει ξανά ενόψει των δύσκολων παιχνιδιών" αναφέρει η ανακοίνωση της Αλ-Σαντ.