Στις ευκαιρίες που έχασε η ομάδα του στο δεύτερο ημίχρονο στάθηκε ο Πάμπος Χριστοδούλου στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, ενώ ο συνάδελφος του Ολυμπιακού Ρένος Δημητριάδης μίλησε για την θέληση που επέδειξαν οι ποδοσφαιριστές του.
«Χάσαμε ένα ημίχρονο αφού στο πρώτο 45λπετο δεν βρήκαμε ευκαιρίες για ένα γκολ. Δεν ήμασταν καθόλου καλοί. Αντίθετα στην επανάληψη, μπήκαμε δυνατά, είχαμε ευκαιρίες και από καθαρή ατυχία μείναμε στην ισοπαλία. Η ΑΕΛ είναι μια μεγάλη ομάδα και θα διεκδικήσει μέχρι τέλους το πρωτάθλημα με αξιώσεις. Θα παλέψουμε όλα τα παιχνίδια σε Κύπρο και Ευρώπη. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο για να μας συμπαρασταθεί»
Ρένος Δημητριάδης
«Συγχαρητήρια στην ΑΕΛ για την ευρωπαϊκή της πορεία. Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε ένα δυνατό αντίπαλο και είναι πολύ σημαντικό που καταφέραμε να πάρουμε το βαθμό της ισοπαλίας, ο οποίος είναι ο πρώτος με μένα στον πάγκο. Μας πίεσε η ΑΕΛ, όμως είχαμε και εμείς μια κραυγαλέα ευκαιρία στο 94΄. Αν πετυχαίναμε το γκολ θα παίρναμε τη νίκη όμως δεν ξέρω αν θα ήταν δίκαιο ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Έχουμε χρόνο πλέον μπροστά μας για να βελτιώσουμε την ομάδα σε κάποιους τομείς. Η θέληση των ποδοσφαιριστών με κάνει να πιστεύω ότι μπορούμε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας. Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο, πρέπει όμως να μαζευτούν περισσότεροι».