Στο πλευρό των Κυπρίων διαιτητών στάθηκε ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Άντρος Καραπατάκης, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι ''Ρεζιλίκι να φέρνουμε ξένους διαιτητές"
Αναλυτικά όσα είπε:
"Είναι εποικοδομητικές τέτοιες συναντήσεις. Η ΚΟΠ είναι υπεύθυνη για τη διαιτησία εμάς τα σωματεία ο ρόλος μας είναι υποστηρικτικός. Είχαμε δυο φιλικά παιχνίδια και ο ένας δεν ήθελε τον ένα και ο αλλος δεν ήθελε τον άλλο. Πρέπει να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους. Αλλά είναι δουλειά της ΚΟΠ να φτιάξει τη διαιτησία. Στην Κύπρο περάσαμε τουρκοκρατία, αγγλοκρατία, βενετοκρατία και θέλουμε και ξένους διαιτητές . Όπως έχουμε κύπριους δικαστές, πυροσβέστες κτλπ πρέπει να έχουμε κύπριους διαιτητές. Είμαστε υπερ των κύπριων. Είναι ρεζίλικι να φέρνουμε ξένους διαιτητές"