Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

O 33χρονος μέσος της Μονακό, Σεσκ Φάμπρεγας, φαίνεται πως οδεύει προς το Κατάρ, και συγκεκριμένα στην Αλ-Γκαράφα, σύμφωνα με το France Football. Ο Φάμπρεγκας δεν έχει ικανοποιήσει με τις εμφανίσεις του τους Μονεγάσκους, ενώ είναι από τους πιο υψηλά αμειβόμενους της ομάδας.

Ο πρώην μέσος των Μπαρτσελόνα, Άρσεναλ και Τσέλσι την φετινή σεζόν αγωνίστηκε 22 φορές σε όλες τις διοργανώσεις, καταγράφοντας τρεις ασίστ στο πρωτάθλημα. Το συμβόλαιό του με την Μονακό λήγει το καλοκαίρι του 2022. Η επιθυμία της οικογένειας του πάντως είναι να παραμείνει στο Μονακό.