Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο πρώην αμυντικός των ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ, ο οποίος την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στον Ονήσιλο, θα συνεχίσει την καριέρα του στην Βελγική  KSV Roeselare αφού υπέγραψε συμβόλαιο διαρκείας δύο χρόνων.