Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πολύ κοντά σε συμφωνία με το υπουργείο υγείας είναι η ΚΟΠ για την υιοθέτηση ποδοσφαιρικού πρωτοκόλλου σε όλες τις διοργανώσεις της. 

Όπως εγκύρως πληροφορούμαστε χθες έγινε πολύωρη συνάντηση μεταξύ λειτουργών του υπουργείου υγείας και της ομάδας που συστάθηκε για το πρωτόκολλο από την ΚΟΠ. Το κλίμα ήταν πολύ καλό και υπήρξε συμφωνία στα πλείστα ζητήματα. Σύγκλιση φαίνεται ότι υπάρχει και στα φλέγοντα θέματα της παρουσίας των φιλάθλων στις εξέδρες και της διαχείρισης κρούσματος κορωνοιού. 

Αναμένεται ότι το ποσοστό που θα επιτραπεί να εισέρχονται στις εξέδρες θα προσεγγίζει εκείνο που προτείνει η ΚΟΠ, δηλαδή το 33%. Μάλιστα όπως μας έλεγε έγκυρη πηγή είναι βέβαιο ότι αν η επιδημιολογική εικόνα της χώρας εξακολουθεί να είναι τόσο καλή το ποσοστό αυτό θα επανεξεταστεί αρχές του φθινοπώρου. 

Όλα αυτά τίθενται ενώπιον του Υπουργού Υγείας Κωσταντίνου Ιωάννου και της επιδημιολογικής ομάδας της κυβέρνησης που θα λάβουν την τελική απόφαση. Αναμένουμε τις αμέσως επόμενες μέρες την οριστικοποίηση και ανακοίνωση του πρωτοκόλλου.