Πήρε το ντέρμπι του Λονδίνου και της Ευρώπης η Τότεναμ!
Αν και έμεινε πίσω στο σκορ, η ομάδα του Ζοσέ Μουρίνιο επικράτησε 2-1 της Άρσεναλ, που πιθανότατα μένει εκτός ευρωπαϊκών διοργανώσεων.
Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν με φοβερό σουτ του Λακαζέτ όμως οι παίκτες του Μουρίνιο, έκαναν την ανατροπή χάρις σε γκολ του Σον και του Αλντερβάιλερντ.