Στο σημερινό διάταγμα του υπουργείου υγείας αναφέρεται ότι επιτρέπεται η διεξαγωγή αθλητικών πρωταθλημάτων στην παρουσία θεατών, δεν γίνεται όμως αναφορά σε ποσοστό με βάση την χωρητικότητας των σταδίων στο οποίο θα επιτρέπεται η παρουσία στις κερκίδες. Το ποσοστό του 33 % που είχε λεχθεί από διάφορους τις προηγούμενες μέρες είναι για την ώρα κάτι συζητήσιμο. Την οριστική απόφαση θα πάρει η επιδημιολογική ομάδα, με γνώμονα πάντα και τον συνωστισμό που ενδέχεται να παρατηρείται κατά την προσέλευση και την αποχώρηση από τα γήπεδα.
Από την πλευρά της η ΚΟΠ έχει σχεδόν έτοιμο το πρωτόκολλο για την διεξαγωγή του νέου πρωταθλήματος και σε αυτό θα υπάρχει μετά από διαβουλεύσεις και επιτρεπτός αριθμός παρουσίας κόσμου με βάση την χωρητικότητα του κάθε σταδίου
Το υπουργείο Υγείας γνωστοποιεί και το ότι επιτρέπεται η χρήση αποδυτηρίων και άλλων κλειστών παρεμφερών υποδομών, τηρουμένων των κατευθυντήριων οδηγιών του Υπουργείου Υγείας και του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι επιτρέπεται επίσης η λειτουργία κλειστών και ανοικτών χώρων άθλησης, περιλαμβανομένων υπαίθριων και κλειστών αθλητικών εγκαταστάσεων, γυμναστηρίων, σχολών χορού και άλλων ειδών σχολών, καθώς και άλλων αθλημάτων, στην παρουσία θεατών και η χρήση αποδυτηρίων και άλλων κλειστών παρεμφερών υποδομών, όπως και η λειτουργία ιπποδρομιακών συναντήσεων με θεατές τηρουμένων των κατευθυντήριων οδηγιών του Υπουργείου Υγείας και του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.