Στην ΚΟΠ βλέπουν θετικά το πρωτόκολλο, αφού οι σημαντικότερες πρόνοιες που ζητήθηκαν έχουν περάσει από την ιατρική ομάδα και πλέον μπήκαν σε επαφές με το Υπουργείο Υγείας για τον τελικό καταρτισμό του.
Οσο αφορά το καυτό θέμα του ενδεχομένου που βρεθεί κρούσμα σε ομάδα, το πρωτόκολλο αναφέρει ότι θα μπαίνει μόνο το θετικό στον ιό άτομο σε καραντίνα και όχι ολόκληρη η ομάδα.
Οσο για τον αριθμό των φιλάθλων το θέμα είναι υπό συζήτηση, όσο αφορά το ποσοστό του 33% της χωρητικότητας τους κάθε σταδίου με τους αρμόδιους του υπουργείου να εισηγούνται κάτι πολύ λιγότερο. Ο φόβος των αρχών όμως έχει να κάνει με τον συνωστισμό κατά την προσέλευση αλλά και την αποχώρησης από το γήπεδο.