Από τον ραδιοφωνικό σταθμό της Γαλλίας, αναμένεται να αποχωρήσουν το επόμενο διάστημα, οι σύμβουλοι-σχολιαστές, Βίλι Σανιόλ, Ρίο Μαβουμπά και Φρανκ Λεμπέ, με τον Βαλμπουενά και τον Αντίλ Ραμί, να τους... αντικαθιστούν. Με την μόνη διαφορά, ότι σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές ο «ερυθρόλευκος» άσος και ο έμπειρος στόπερ, δεν θα παρουσιασθούν με την ιδιότητα του σχολιαστή-συμβούλου, αλλά ως ομιλητές στις εκπομπές του σταθμού και κυρίως σ΄ αυτήν με τίτλο «Top of the foot».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο πρώην διεθνής άσος του Ολυμπιακού, εμφανίστηκε αρκετές φορές κατά την διάρκεια της εφετινής σεζόν στην εκπομπή «Top of the foot», που παρουσίαζουν ο Ζαν Λουϊ Τουρέ και ο Μοχάμεντ Μπουαφσί.
Εκτός των Βαλμπουενά και Ραμί, θέση στα μικρόφωνα του RMC θα έχουν και οι Λορι Λεπαγέρ, Ζαν Μισέλ Λαρκέ, Ζερόμ Ροτέν, Ρολάν Κουρμπίς και Ερίκ Ντε Μεκό.