Ο Γιώργος Οκκάς, γιος του Γιάννου Οκκά, έκανε το μεγάλο βήμα στην καριέρα του και από την νέα σεζόν θα αγωνίζεται στις ακαδημίες της Φούλαμ. Την περσνινή χρονιά ο μικρός άσος αγωνιζόταν στους Κ19 της Ανόρθωσης καταγράφοντας 14 συμμετοχές και 3 γκολ.
Η ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
"Υπερήφανη στιγμή για την οικογένειά μου και για εμένα. Έχω υπογράψει με την Fulham F.C. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους φίλους μου που ήταν δίπλα μου. Η σκληρή δουλειά και η αφοσίωση αποδίδουν. Το ταξίδι συνεχίζεται".
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Γιωργος Οκκας (@giorgos_okkas) στις 1 Ιούλ, 2020 στις 4:52 πμ PDT