Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Στην εκπομπή της Cablenet “Χωρίς VAR” ήταν  καλεσμένος ο μεγαλομέτοχος της Ανόρθωσης, Χρίστος Πουλλαΐδης, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ισοβαθμίας με την Ομόνοια, αλλά και για τις Ευρωπαικές θέσεις..

Αναλυτικά: 

"Το θέμα προχωρά με τους νομικούς μας οι οποίοι μαζεύουν στοιχεία από την ΚΟΠ και ετοιμάζονται για να τα επιβάλουμε στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών".

"Αυτή η διαδικασία σίγουρα είναι χρονοβόρα, δεν θα λυθεί σε ένα μήνα. Υπάρχουν τρία στάδια που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος που κάνει αυτή την διαδικασία. Εδώ έχει γίνει μια μεγάλη αδικία για την ομάδα μας και πρέπει με κάποιο τρόπο να διορθωθεί. Εμείς πιστεύουμε στο δίκαιο μας".

"Εμείς προτείναμε να γίνει ένας αγώνας μπαράζ με την Ομόνοια για να καθοριστεί ποιος θα παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και ποιος στο Γιουρόπα".

"Είναι ένα θέμα που πιστεύουμε ότι αδικηθήκαμε γιατί πρώτα αποφασίστηκε διακοπή του πρωταθλήματος ενώ δεν υπήρχαν οι λόγοι αυτοί. Αποφασίστηκε να πάει Τσάμπιονς Λιγκ η Ομόνοια. Εμείς είπαμε να μην βιαστούμε να αποφασίσουμε για την διακοπή και δικαιωθήκαμε. Καθόμαστε και βλέπουμε τα πρωταθλήματα όλης της Ευρώπης εκτός το Κυπριακό".

"Δεν υπάρχει αντιπαλότητα με την Ομόνοια απλώς στο ποδόσφαιρο πρέπει να είσαι δίκαιος και να βρίσκεις τις σωστές λύσεις. Εμείς προτείναμε να γίνει ένας αγώνας μπαράζ με την Ομόνοια για να καθοριστεί ποιος θα παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και ποιος στο Γιουρόπα".