Στην εκπομπή της Cablenet “Χωρίς VAR”ήταν καλεσμένος ο μεγαλομέτοχος της Ανόρθωσης, Χρίστος Πουλλαΐδης.
Η ιστοσελίδα μας, ANT1.com.cy, σας μεταφέρει όλα όσα ειπώθηκαν..
Για τον προγραμματισμό:
“Τα χειρίζεται ο προπονητής. Αυτός θα αποφασίσει ποιον θέλει και τι θέλει. Μας απομένουν 2 κινήσεις και δεν θα βιαστούμε. Θα πάρουμε τον χρόνο μας. Αν χρειαστεί και για τρίτη μεταγραφή, τότε θα γίνει και τρίτη. Σίγουρα θα γίνει υπέρβαση. Δουλεύουμε πάντα όμως σ΄ένα προκαθορισμένο προϋπολογισμό. Δεν μπορούμε να πληρώνουμε ένα ποδοσφαιριστή 500.000. Θα διαθέσουμε περισσότερα απ΄όσα διαθέσαμε για τον Ανανίτζε”
Για το μπάτζετ:
“Θα κινηθούμε κοντά στα περσινά. Ο στόχος μας είναι με λίγες αλλαγές, να ανεβούμε επίπεδο”
Για τον Ράγιος:
“Η Ανόρθωση έχει πάρει τα μέτρα της. Κάναμε κάποιες κινήσεις προς τον Ράγιος. Η μπάλα είναι στα πόδια του. Δεν αλλάζει κάτι για μας. Η ομάδα ψάχνει κι΄άλλους ποδοσφαιριστές”
Για το αν θα υπάρξουν αποχωρήσεις από το ρόστερ:
“Δεν έχουμε κάτι επίσημο για κανέναν ποδοσφαιριστή μας. Γίνονται κάποιες συζητήσεις αλλά δεν υπάρχει κάτι που να μπορώ να σας αποκαλύψω”
Για τα οικονομικά:
“Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Σίγουρα υπήρχε κακοδιαχείριση. Πληρώνουμε την νύφη εμείς. Η Ανόρθωση πρέπει να είναι ανταγωνιστική αλλά δεν πρέπει να ξοδεύουμε αλόγιστα. Θα ανακοινώσουμε τα νούμερα στην ΓΣ. Πληρώνουμε καθημερινά παλιές οφειλές. Ο κύριος Χαμπουλλάς και η ομάδα του δουλεύουν καθημερινά. Πάντοτε η Ανόρθωση βρίσκει τον τρόπο να επιβιώνει με τους σωστούς ανθρώπους στα ηνία”
Για τις σχέσεις εταιρείας - σωματείου:
“Οι σχέσεις εταιρείας - σωματείου είναι άριστες. Οι δύο πρόεδροι είναι σε συνεχή επαφή. Η Ανόρθωση μία είναι”
Για το Αντώνης Παπαδόπουλος:
“Τον Γενάρη του 2019, ήρθε μια ομάδα από την ΟΥΕΦΑ για να εξετάσει το γήπεδο. Δυστυχώς δεν τους άρεσε αυτά που είδαν. Μας έστειλαν ένα κατάλογο με 30 σημεία να διορθώσουμε. Κυρίως στον φωτισμό και τον χλοοτάπητα. Τους είπαμε να έρθουν. Τους έστειλαν φωτογραφίες και βίντεο και έμειναν ευχαριστημένοι. Περιμένουμε την έγκριση για να γίνει το γήπεδο κατηγορίας 3.”
Για την καταγγελία της προηγούμενης διοίκησης:
“Ο Πρόεδρος παρακολουθεί το θέμα. Είμαστε συγκρατημένοι αισιόδοξοι. Πάρθηκαν κάποιες καταθέσεις. Κλήθηκε και ο κύριος Παντελή. Πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης η υπόθεση. Εμείς κάναμε τις καταγγελίες, παρουσιάσαμε τα στοιχεία μας. Τώρα η κυπριακή δικαιοσύνη θα αποφασίσει”
Για την ισοβαθμία με την Ομόνοια και την θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ:
"Το θέμα προχωρά με τους νομικούς μας οι οποίοι μαζεύουν στοιχεία από την ΚΟΠ και ετοιμάζονται για να τα επιβάλουμε στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών".
"Αυτή η διαδικασία σίγουρα είναι χρονοβόρα, δεν θα λυθεί σε ένα μήνα. Υπάρχουν τρία στάδια που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος που κάνει αυτή την διαδικασία. Εδώ έχει γίνει μια μεγάλη αδικία για την ομάδα μας και πρέπει με κάποιο τρόπο να διορθωθεί. Εμείς πιστεύουμε στο δίκαιο μας".
"Εμείς προτείναμε να γίνει ένας αγώνας μπαράζ με την Ομόνοια για να καθοριστεί ποιος θα παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και ποιος στο Γιουρόπα".
"Είναι ένα θέμα που πιστεύουμε ότι αδικηθήκαμε γιατί πρώτα αποφασίστηκε διακοπή του πρωταθλήματος ενώ δεν υπήρχαν οι λόγοι αυτοί. Αποφασίστηκε να πάει Τσάμπιονς Λιγκ η Ομόνοια. Εμείς είπαμε να μην βιαστούμε να αποφασίσουμε για την διακοπή και δικαιωθήκαμε. Καθόμαστε και βλέπουμε τα πρωταθλήματα όλης της Ευρώπης εκτός το Κυπριακό".
"Δεν υπάρχει αντιπαλότητα με την Ομόνοια απλώς στο ποδόσφαιρο πρέπει να είσαι δίκαιος και να βρίσκεις τις σωστές λύσεις. Εμείς προτείναμε να γίνει ένας αγώνας μπαράζ με την Ομόνοια για να καθοριστεί ποιος θα παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και ποιος στο Γιουρόπα".
Για την διακοπή:
“Εμείς στην Κύπρο μείναμε εκτεθειμένοι με την απόφαση για διακοπή. Είναι εξωφρενικό αυτό που έγινε για μένα. Θα γραφτεί στην ιστορία με μαύρα γράμματα. Δεν υπήρχε λόγος να σταματήσει το πρωτάθλημα. Στην τελευταία μας επιστολή τους είπαμε να περιμένουν ακόμα μια βδομάδα. Δεν εισακουστήκαμε”
Για την άτυπη συμφωνία των μεγάλων:
“Η Ανόρθωση πάντοτε τηρεί τις συμφωνίες της. Ήρθαν ποδοσφαιριστές άλλων ομάδων και ενημερώσαμε τους προέδρους και το ανάποδο. Ποδοσφαιριστής μας προτάθηκε σε άλλη ομάδα και μας ενημερώσαν. Είναι ο Ράγιος”
“Αν ένας ποδοσφαιριστής έχει συμβόλαιο με άλλη ομάδα και με προταθεί, θα κάνουμε μια κουβέντα με την άλλη ομάδα για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα”
Για τους ξένους διαιτητές:
“Η πάγια θέση της Ανόρθωσης είναι πρέπει να στηριχθούν οι Κύπριοι διαιτητές για να κάνουν σωστά την δουλειά τους και έντιμα στο γήπεδο. Είναι υποτιμητικό να πηγαίνουμε σε άλλη χώρα και να ζητάμε βοήθεια. Λάθη έγιναν. Σε 1-2 παιχνίδια αδικηθήκαμε παράφορα. Αυτός δεν είναι ο λόγος να καταδικάσουμε όλους τους διαιτητές. Πρέπει να δημιουργήσουμε σχολές και υποδομές. Αν εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια, θα φέρουμε ξένους διαιτητές. Τα σωματεία έχουν τεράστιες ζημιές.”