Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά τα τέσσερα κρούσματα στην γαλλική ομάδα ήταν κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Τόσο οι παίκτες των πρωταθλητών Γαλλίας όσο και ο συνεργάτης του Τόμας Τούχελ έχουν αναρρώσει πλήρως, υποβλήθηκαν εκ νέου σε τεστ για κορωνοϊό και τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά.
Η ανακοίνωση από τον σύλλογο έγινε τώρα και όχι όταν διαπιστώθηκαν τα κρούσματα, καθώς η ομάδα επέστρεψε στις προπονήσεις εν όψει των υποχρεώσεων της στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ, που θα ολοκληρωθεί φέτος υπό τη μορφή φάιναλ-8 τον Αύγουστο.
sdna.gr