Με ανακοίνωση του ο Ερμής Αραδίππου ενημερώνει ότι έχει συμφωνηθεί, όπως συνεχίσουν στην ομάδα και την νέα χρονιά οι συνεργάτες του Νίκου Παναγιώτου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Συμπληρώνεται... το Προπονητικο Τeam !!
Πριν από λίγο συμφώνησαν να συνεχίσουν και την Νέα Χρονια στην Ομάδα μας ως Συνεργάτες του Νίκου Παναγιώτου οι :
Αιμίλιος Τεκκης ( Βοηθός)
Και
Μιχάλης Μιχαήλ ( Προπονητής Τερματοφυλακων)
Ευχόμαστε στους παραπάνω να έχουν το ίδιο επιτυχημένη θητεια οπως την Προηγούμενη χρονιά !
Τέλος σε λίγες ημέρες θα ξεκαθαρίσει και το θέμα της επιλογής του Γυμναστή της Ομάδας μας
#ermisfc #technicalstuff #cyprus