Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Την παραδοχή ότι έγιναν λάθη και είναι έτοιμοι να παλέψουν για ένα καλύτερο μέλλον, είναι το μήνυμα που έστειλαν τα μέλη του Δ.Σ. της Ομόνοιας , Νίκος Χαραλάμπους, Παύλος Χρυσάνθου και Χριστόφορος Χριστοφή.

Τα τρία μέλη των πρασίνων που ήταν καλεσμένοι στην εκπομπή του Αντένα FM "Ο πολίτης έχει τον λόγο" αποκάλυψαν ότι ο παραιτηθείς Πρόεδρος της Ομόνοιας Μιλτιάδης Νεοφύτου, έπαιρνε αποφάσεις σε σχέση με την ομάδα βασικά με το τεχνικό τήμ και μετά ενημερώνε τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ.

Οι συνεχείς αλλαγές ποδοσφαιριστών και προπονητών είναι μεταξύ των αιτιών που η Ομόνοια δεν έκανε το βήμα παραπάνω στην Ευρώπη, υπογραμμίζοντας ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για να περάσει η ομάδα τα κριτήρια της Ουέφα.

Και οι τρεις συμφώνησαν ότι η πρόσληψη Τονί Σάβεσκι είναι η καλύτερη υπό τις περιστάσεις, γνωστοποιώντας ότι συνεχίζουν την προσπάθεια τους να τιμωρηθεί ο Aλισον του Εθνικού για τον αντιαθλητικό μαρκάρισμα σε βάρος του Ασίς. Νίκος Χαραλάμπους, Παύλος Χρυσάνθου και Χριστόφορος Χριστοφή κάλεσαν το κόσμο να συσπειρωθεί γύρω από την ομάδα εκφράζοντας την αισιοδοξίας τους ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες.