Σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις, ο Πιέρος Σωτηρίου σχολίασε τις εξελίξεις στο κυπριακό ποδόσφαιρο, μετά την διακοπή του πρωταθλήματος λέγοντα τα εξής.«Η ΚΟΠ αποφάσισε τη διακοπή για το καλό και την υγεία των ποδοσφαιριστών. Αυτό έπραξαν» ανέφερε αρχικά.
Σε ερώτηση για το πως θα ένιωθε ο ίδιο εάν αγωνιζόταν στην Κύπρο είπε: «Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση των ποδοσφαιριστών στην Κύπρο».