Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα για την επανέναρξη ή όχι του πρωταθλήματος, αλλά οι ομάδες της Β' κατηγορίας πανηγυρίζουν!

Συγκεκριμένα με δύο αναρτήσεις του ο Ερμής Αραδίππου που αυτή την στιγμή βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στην Β' κατηγορία πανηγυρίζει την άνοδο του, μετά την σημερινή απόφαση για διακοπή του πρωταθλήματος.

Αυτό που δεν έχει ξεκαθαρίσει πάντως είναι εάν οι ομάδες που ανέβουν προστεθούν στο πρωτάθλημα της Α' κατηγορίας, χωρίς να υπάρχει υποβιβασμός των δύο τελευταίων. Αν τελικά προστεθούν στην Α' κατηγορία χωρίς υποβιβασμό θα πάμε για πρωτάθλημα με 14 ομάδες την σεζόν 2020-2021.

Αναλυτικά οι αναρτήσεις του Ερμή:

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpermalink.php%3Fstory_fbid%3D2645646508987835%26id%3D1451634691722362&width=500