Αρκετό ενδιαφέρον είχαν οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων του ΑΠΟΕΛ, της Ομόνοιας και της Ανόρθωσης στην σημερινή συνέλευση της ΚΟΠ.
Αναλυτικά όσα είπαν:
ΑΠΟΕΛ: Την ομάδα της Λευκωσίας εκπροσώπησε ο πρόεδρος το σωματείου, Πρόδρομος Πετρίδης ο οποίος ξεκαθάρισε για άλλη μια φορά ότι η ομάδα του επιθυμεί την επανέναρξη του πρωταθλήματος.
ΟΜΟΝΟΙΑ: Τους πράσινους εκπροσώπησε ο αναπληρωτής Πρόεδρος του συλλόγου Δημήτρης Γρηγόρη. Επανέλαβε τη θέση που εξέφρασε σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη ο Σταύρος Παπασταύρου και ζήτησε ουσιαστικές εγγυήσεις, δηλαδή ότι σε περίπτωση που επαναρχίσει το πρωτάθλημα θα πρέπει να ολοκληρωθεί κανονικά μέσα στο γήπεδο.
ΑΝΟΡΘΩΣΗ: Την ομάδα της Αμμόχωστου εκπροσώπησε ο πρόεδρος της ομάδας Ευγένιος Χαμπουλλάς. Έκανε αναφορά στην χθεσινή επιστολή που δημοσιεύτηκε(ΕΔΩ), αναφέροντας ότι η ομάδα του θέλει την συνέχιση του πρωταθλήματος. Σε αντίθετη περίπτωση όπως τονίστηκε στην χθεσινή επιστολή θα πάρουν μέτρα κατά της ΚΟΠ.