Με σημερινή ανακοίνωση της η ΑΕΚ Λάρακας εκφράζει την ικανοποίηση της για την απόφαση της κυβέρνησης, η οποία επιτρέπει προπόνηση των παικτών σε γκρουπ των 5. Όπως τονίζουν οι κιτρινοπράσινοι μετά από αυτή την απόφαση αναμένουν από την ΚΟΠ να πράξει το αυτονόητο.
Αναλυτικα:
Η Αθλητική Ένωση Κίτιον (ΑΕΚ) Λάρνακας χαιρετίζει το νέο διάταγμα της Κυβέρνησης, το οποίο επιτρέπει την ατομική προπόνηση των ποδοσφαιριστών σε γκρουπ πέντε ατόμων.
Μετά από αυτή την ευχάριστη εξέλιξη, πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην επαναρχίσει το πρωτάθλημα. Αναμένουμε από την ΚΟΠ να πράξει το αυτονόητο.