Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ Τόμας Ντε Βισέντι απάντησε σε οπαδό που τον ρώτησε την άποψη του για την επανέναρξη του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά η τοποθέτησή του:

«Δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια, όλοι ξέρουμε περί τίνος πρόκειται... Να εκμεταλλευτούν την κατάσταση όταν δεν υπάρχει κίνδυνος και το λένε και η κυβέρνηση και οι ειδικοί. Τέλος πάντων, όλοι οι παίκτες θέλουν να παίξουν και να προπονούνται καθημερινά, περιμένουμε αυτή τη μέρα»!