Σύμφωνα με πληροφορίες η ΑΕΚ Λάρνακας έστειλε επιστολή προς την ΚΟΠ, με θέμα την πιθανή διακοπή του πρωταθλήματος. Όπως τονίζει στην ανακοίνωση της η Λαρνακιώτικη ομάδα, μια τέτοια απόφαση θα έχει οικονομικές επιπτώσεις για την ίδια.
Στην επιστολή της η ΑΕΚ καταγράφει τα χαμένα έσοδα που θα έχει, ενώ τονίζει ότι φέτος έχουν ξοδευτεί λεφτά για την ενίσχυση της ομάδας ούτως ώστε να εξασφαλίσει ευρωπαϊκό εισιτήριο αφού όπως σημειώνει ήταν μόνο 3 βαθμούς πίσω από την τετράδα.
Κλείνοντας εκφράζει τους προβληματισμούς της για μια πιθανή διακοπή, αναφέροντας ότι σε άλλες χώρες που είναι σε πιο δύσκολή θέση από την Κύπρο λόγω του Κορωνοϊού, σχεδιάζουν επανέναρξη.