Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας, Θουκής Θουκυδίδης, μίλησε στον Super Sport FM 104.0 για όλες τις εξελίξεις που αφορούν την επόμενη ημέρα στο πρωτάθλημα και τα σενάρια επανέναρξης και διακοπής.

«Η πολιτεία έδωσε στην ομοσπονδία το δικαίωμα να συνεχιστεί ή όχι το πρωτάθλημα. Ασφαλώς και αυτή την απάντηση θα την δώσει η γενική συνέλευση της ΚΟΠ», είπε αρχικά ενώ για τη θέση της Νέας Σαλαμίνας πρόσθεσε:

«Πρέπει να ξέρουν κάποιοι πως εμείς δεν κινούμαστε στα πλαίσιο οικονομικής σκέψεις, αλλά της υγείας των ποδοσφαιριστών, τον προπονητών και όλων όσων ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Επειδή θέλουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι με τα πρωτόκολλα».

Για το ότι η Νέα Σαλαμίνα είναι υπέρ της διακοπής: «Εμείς δεν θέλουμε να μην ξεκινήσει το πρωτάθλημα, γιατί απλά θα γλυτώσουμε τους μισθούς που είχαν απομείνει. Αυτό το έχουμε αποδείξει διότι ήμασταν από τα πρώτα σωματεία που έχουμε καταβάλει τον μισθό Φεβρουαρίου όπως και τον μισό Μάρτιο, ενώ πληρώσαμε φουλ τους μισθούς των χαμηλόμισθων. Δεν κόψαμε λεφτά από παίκτες που παίρνουν 2000. Το 40% των παικτών που είναι στην Κύπρο δεν παίρνουν περισσότερα. Και αυτοί που παίρνουν 2500, εμείς τους δώσαμε 2000. Δεν κάναμε τις περικοπές που λένε άλλοι. Γενικά όμως υπάρχουν πολλά ερωτηματικά. To θέμα της υγείας είναι αυτό που προέχει».