Σύμφωνα με δηλώσεις του Αλεσάντρο Ντα Σίλβα (ατζέντης-συνεργάτης του ΑΠΟΕΛ) στην ιστοσελίδα gazetaesportiva.com , ο Yaya Banhoro της Σάντος, υπέγραψε προσύμφωνο με το ΑΠΟΕΛ.
«Δεν έχουμε ακόμη καθορίσει πώς θα είναι, αν θα πάει απευθείας ή εάν θα δανειστεί. Συζητάμε με τον ατζέντη του και τον ίδιο τον παίκτη. Υπάρχουν τρεις σύλλογοι από τη Βραζιλία και ένας από την Πορτογαλία που ενδιαφέρεται» είπε χαρακτηριστικά.
Πρόκειται για 24χρονο ακραίο επιθετικό από την Μπουργκίνα Φάσο, ο οποίος από το 2017 ανήκει στη Σάντος και την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στην Μπανγκού Βραζιλίας.
