Η Πρέμιερ Λιγκ δεν πρέπει να βιαστεί να ξαναρχίσει τη σεζόν της και είναι ανάγκη να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει επιπλέον πίεση στο εθνικό σύστημα Υγείας (NHS) τόνισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Γουότφορντ, Σκοτ Ντάξμπαρι.
Ο υπεύθυνος υπουργός για τον αθλητισμό της βρετανικής κυβέρνησης βρίσκεται σε συνομιλίες με την διοργανώτρια αρχή του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος για πιθανή, αλλά ο Ντάξμπαρι είπε ότι οποιαδήποτε απόφαση πρέπει να ληφθεί έχοντας υπόψη τον φόρτο εργασίας του Εθνικού Συστήματος Υγείας (NHS).
«Αισθάνομαι άβολα σε αυτό το στάδιο να μιλάω για το ποδόσφαιρο, ενώ υπάρχει πίεσ στο NHS και αυτό πρέπει να είναι προτεραιότητα. Θέλω να συνεχίσει το ποδόσφαιρο; Απολύτως... Θα καθοδηγηθούμε από την κυβέρνηση. Εάν λένε ότι είναι ασφαλές και δεν πρόκειται να ασκήσουμε πίεση στο NHS, τότε θα είναι φανταστικό. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να οδηγηθούμε για να βεβαιωθούμε ότι είναι ασφαλές και ότι δεν βιαζόμαστε» τόνισε.
Η Γουότφορντ προσφέρει κρεβάτια, χώρους φαγητού και ξεκούρασης για να υποστηρίξει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
«Αισθάνομαι πραγματικά υπέροχα που μπορέσαμε να βοηθήσουμε το νοσοκομείο και είναι μια πραγματική επίδειξη της ποιότητας του προσωπικού που έχουμε σε αυτό τον σύλλογο» συμπλήρωσε ο πρόεδρος του αγγλικού συλλόγου.