Η κυβέρνηση θα ακούσει τους επιδημιολόγους και θα έχει τον τελικό λόγο για τη συνέχιση ή την διακοπή των διοργανώσεων. Οι αποφάσεις θα παρθούν από το Υπουργικό συμβούλιο. Δεδομένη παραμένει η επιθυμία της ΚΟΠ να ολοκληρώσει στο γήπεδο το πρωτάθλημα Cyta και το κύπελλο Coca Cola.
Στο σενάριο απόφασης σταδιακής επανόδου στην αγωνιστική δράση, αρχικά θα δοθεί πράσινο φως για έναρξη των προπονήσεων περί τα μέσα Μαίου. Με περιορισμούς και με όλους τους κανόνες των αποστάσεων να τηρούνται. Προοδευτικά και εφόσον τα πράγματα συνεχίσουν να πηγαίνουν καλά, περί τα τέλη Μαίου, θα επιτραπεί και κανονική ομαδική προπόνηση, ώστε οι ομάδες να προετοιμαστούν για την επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Όπως πληροφορείται ο Αντ1 το πλάνο που έχει εκπονήσει η ΚΟΠ προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διοργανώσεις της απαιτεί 40 μέρες συνεχών αγωνιστικών υποχρεώσεων σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Οι αγώνες θα ορίζονται Τρίτη - Τετάρτη και Σάββατο Κυριακή.
Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι το πιο αισιόδοξο σενάριο, αν επαναρχίσει τελικά το πρωτάθλημα, είναι αυτό να συμβεί το Σαββατοκύριακο 6-7 Ιουνίου και να ολοκληρωθεί η αγωνιστική περίοδος το Σαββατοκύριακο 18-19 Ιουλίου.
Για κάθε εβδομάδα καθυστέρησης της έναρξης το ίδιο θα ισχύει και για την λήξη της περιόδου. Πιο εφικτή ημερομηνία επανέναρξης δείχνει πάντως η δεκάτη τρίτη Ιουνίου.
Σε ότι αφορά την δεύτερη κατηγορία και το πρωτάθλημα φουτσαλ δεν πάρθηκε προς το παρόν απόφαση αν θα ολοκληρωθεί η σεζόν αν και εκεί το ενδεχόμενο διακοπής είναι μεγαλύτερο.
Αντίθετα για τις μικρότερες κατηγορίες πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι τα πρωταθλήματα θα διακοπούν.
Το πρωτάθλημα γυναικών θα διακοπεί και οι Απόλλων Ladies που είναι ήδη εννέα βαθμούς μπροστά θα εκπροσωπήσουν την Κύπρο στο Τσιάμπιονς Λιγκ της επόμενης περιόδου.