Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε ραδιοφωνικές του δηλώσει ο Ολλανδός πρώην προπονητής της Ομόνοιας και της ΑΕΛ Χενκ Χάουαρτ, μίλησε για την κατάσταση στην Κύπρο και στην Ολλανδία, εν μέσω κορωνοϊού.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για την κατάσταση στο Βέλγιο: «Δεν κυκλοφορεί κανένας στους δρόμους του Βελγίου. Τα πάντα είναι κλειστά. Πέθαναν πάρα πολλοί στο Βέλγιο από τον κορωνοϊό. Ειδικά στους οίκους ευγηρίας Τα πράγματα είναι δύσκολα».

Για την καθημερινότητα του: «Μένουμε σπίτι. Μου λείπει το ποδόσφαιρο, η ποδηλασία πολλά άλλα πράγματα. Ελπίζω να τελειώσει όλο αυτό τον Μάιο».

Για τη διακοπή του πρωταθλήματος στην Ολλανδία: «Νομίζω θα διακοπεί και στο Βέλγιο το πρωτάθλημα και θα επιστρέψουμε σε κανονικούς ρυθμούς από την 1η Σεπτεμβρίου. Νομίζω δεν πρέπει να πάρουμε το ρίσκο, αυτό είναι το σωστό να γίνει. Να περάσει ο ιός και να ξεκινήσουμε κανονικά τον Σεπτέμβρη».

Για τη στάση της UEFA: «Η UEFA έχει διαφοροποιήσει τη στάση της και λεει ότι υπάρχουν περιπτώσεις που θα συναινέσει στο να διακοπεί ένα πρωτάθλημα».

Για τη βαθμολογικά στην Ολλανδία με τους Άγιαξ και Αλκμάρ να ισοβαθμούν στην 1η θέση: «Είναι πολύ δύσκολη κατάσταση να αποφασίσεις. Ίσως να μπορούν να παίξουν κάποιο παιχνίδι μετά την 1η Σεπτεμβρίου για να βγει ο πρωταθλητής. Στην Κύπρο δεν είναι τα ίδια δεδομένα με Βέλγιο και Ολλανδία, δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί νεκροί. Εκεί αν μπορείτε να παίξετε χωρίς κόσμο, θα μπορείτε να ολοκληρώσετε το πρωτάθλημα σας ακόμα και τον Αύγουστο».

Για τους φίλους του στην Κύπρο: «Μόνο φίλους έχω αφήσει από την παρουσία μου στην Κύπρο. Μιλάμε μέσα από τα social media. Ο Κώστας Κασάπης με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο και μου λέει να έρθω εδώ. Με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω».

Για την παρουσία του στην Ομόνοια: «Ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα όταν ήρθα στην Ομόνοια όμως τα καταφέραμε. Πήρα πρωτάθλημα, κύπελλο και δυο Σουπερ Καπ με την Ομόνοια».

Για τον χαμένο τελικό με την ΑΕΛ: «Ήμασταν λίγο άτυχοι εκείνη τη μέρα και χάσαμε την ευκαιρία να πάρουμε το κύπελλο.»