Σε ιστοσελίδα της πατρίδας του μίλησε ο πρώην ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας Χεν Έζρα. Πέραν από την πορεία του στους πράσινους, ο 31χρονος ακραίος επιθετικός, μίλησε και για τις δυσκολίες που είχε στην Χάποελ Μπερ Σεβά, αλλά και για την επιστροφή του στη Νετάνια όπου θέλει να ολοκληρώσει την καριέρα του.
Σε ερώτηση για το πότε είχε καταλάβει ότι έφτασε στο τέλος της η συνεργασία του με την Ομόνοια, είπε τα εξής: «Ξεκίνησα καταπληκτικά. Είχα εξασφαλίσει τον θρησκευτικό όρο και ήξεραν ότι θα υπάρξουν προβλήματα, αλλά η θεωρία συχνά διαφέρει από την πραγματικότητα. Πριν από αυτήν την εμπειρία νόμιζα ότι μπορεί να δουλέψει, αλλά αίφνης βλέπεις ότι την Παρασκευή η ομάδα πάει για προπόνηση το απόγευμα και μετά στο ξενοδοχείο, ενώ εγώ προπονούμαι την Παρασκευή το πρωί. Δεν είσαι με την ομάδα στο ξενοδοχείο, στην τακτική ανάλυση κ.λπ. Είναι παράξενο και μπορείς να το αποκαλέσεις άκρως αντιεπαγγελματικό. Συμφώνησαν να το αποδεχτούν, αλλά σήμερα παραδέχονται ότι δεν είχαν σκεφτεί πως θα μπορούσε να επηρεάσει.
Στο τηλέφωνο ο προπονητής μου είπε ότι δεν φεύγω λόγω της θρησκείας, ότι είμαι ένας ταλαντούχος παίκτης με αρετές και ότι με αγαπά. Γι’ αυτό και έπαιζα στην αρχή της περιόδου. Και στις διακοπές του Τισρί (σ.σ. ο έβδομος μήνας του εκκλησιαστικού έτους στο εβραϊκό ημερολόγιο που συνήθως «πέφτει» μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου) έχασα πολλές προπονήσεις και από εκεί άρχισαν τα πράγματα να μην πηγαίνουν και τόσο καλά».