Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ως έχει παραμένει το ελάχιστο διάστημα που θα πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε δύο αγώνες στο ισπανικό πρωτάθλημα.

Αυτό προέκυψε σήμερα από τη σύσκεψη που έγινε παρουσία όλων των συσχετιζόμενων φορέων. Σε αυτή τέθηκαν επί τάπητος λεπτομέρειες για τη διεξαγωγή των αναμετρήσεων που απομένουν στο πρωτάθλημα όταν με το καλό ξεκινήσουν και πάλι οι αγώνες, με κύριο θέμα της τη μείωση του ορίου από τις 72 ώρες στις 48.

Δηλαδή φορείς στην Ισπανία ήθελαν μια ομάδα να μπορεί να παίξει αγώνα μετά το πέρας δύο ημερών και όχι τριών, που ισχύει. Τελικά κάτι τέτοιο δεν έγινε αποδεκτό καθώς οι υπεύθυνοι έκριναν ότι συντρέχει κίνδυνος υγείας των παικτών.

Μάλιστα, τέθηκε επί τάπητος και το ζήτημα των διακοπών εκτός του ημιχρόνου να υπάρχουν και άλλες δύο διακοπές στα παιχνίδια τα οποία θα διεξάγονται το καλοκαίρι με μεγάλη ζέστη για να μπορέσουν οι παίκτες να πιουν νερό.