Η ΟΥΕΦΑ, και πολύ καλά κάνει προσπαθεί να κρατήσει το ποδόσφαιρο ζωντανό, με παραινέσεις να ολοκληρωθούν οι διοργανώσεις. Κάθε μέρα που περνά όμως το έργο της θα γίνεται και πιο δύσκολο.
Ευχή όλων, να ξεμπερδέψει το γρηγορότερο η ανθρωπότητα από τον Κορωνοιό και να επιστρέψει η ζωή, και το ποδόσφαιρο μαζί, σε κανονικούς ρυθμούς.
Οι αντικειμενικές δυσκολίες όμως και τα οικονομικά βάρη είναι τόσο μεγάλα που όσο περνά ο καιρός και δεν βελτιώνεται η κατάσταση, τότε θα ακολουθήσουν πολλοί το Βέλγιο γιατί θα φαντάζει η μόνη λύση.
Τουλάχιστον οι μισές ομάδες στην Κύπρο το έχουν κάνει ξεκάθαρο στην ΚΟΠ ότι δεν θα αντέξουν.