Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

«Όλες αυτές τις μέρες προετοιμαζόμαστε κατάλληλα για τον αγώνα με την Ένωση. Από τη στιγμή που υπήρχε το -6, είμαστε υποχρεωμένοι σε κάθε αγώνα να κερδίζουμε και με αυτό το στόχο θα ταξιδέψουμε στο Παραλίμνι. Το κλίμα στα αποδυτήρια είναι αρκετά καλό. Αισιοδοξούμε ότι θα κερδίσουμε» ανέφερε σε δημοσιογραφική διάσκεψη ο προπονητής της ΑΕΠ, Γιάννης Τοπαλίδης.

Ο Δημήτρης Πετκάκης ανέφερε:

«Η νίκη με τη Νέα Σαλαμίνα μας ωφέλησε στο ψυχολογικό τομέα και αντικρίζουμε πιο αισιόδοξα το μέλλον. Η ομάδα δένει και αποκτά χημεία και βλέπουμε στον επόμενο αγώνα με το Παραλίμνι μόνο τη νίκη, χωρίς όμως να υποτιμούμε τον αντίπαλο ο οποίος και με την Ανόρθωση έδειξε ότι είναι μια πολύ καλή ομάδα».