Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο πρόεδρος της Σερβίας προειδοποίησε τον Λούκα Γιόβιτς ότι αν επιχειρήσει να βγει από το σπίτι στο οποίο βρίσκεται στο Βελιγράδι, αφού παραβίασε την καραντίνα και ταξίδεψε από τη Μαδρίτη, θα συλληφθεί!

Οργή έχει προκαλέσει στη Σερβία η ενέργεια του ποδοσφαιριστή της Ρεάλ Μαδρίτης, ο οποίος έπρεπε να παραμείνει στο σπίτι του στην ισπανική πρωτεύουσα λόγω καραντίνας, να ταξιδέψει στην πατρίδα του με αφορμή τα γενέθλια της συντρόφου του. 

Όπως έγινε γνωστό, ο Γιόβιτς ταξίδεψε με άδεια της «βασίλισσας», αφού έλαβε χαρτί που έγραφε ότι ο λόγος ήταν ιατρικός, καθώς το παιδί του έχει πρόβλημα υγείας, με ιδιωτικό αεροπλάνο, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα που έπρεπε εξαιτίας του κορωνοϊού. 

Θυμίζεται πως ο 22χρονος επιθετικός έπρεπε να είναι σε καραντίνα, μετά το κρούσμα κορωνοϊού σε παίκτη της ομάδας μπάσκετ της Ρεάλ. 

Ωστόσο, στη Σερβία υπάρχουν πολλές αντιδράσεις για την ενέργεια του ποδοσφαιριστή, ενώ στο θέμα αναφέρθηκε και ο πρόεδρος της χώρας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς, ο οποίος... απείλησε τον Γιόβιτς με σύλληψη σε περίπτωση που επιχειρήσει να βγει από το σπίτι στο οποίο βρίσκεται στο Βελιγράδι! 

«Ίσως να έχει μετανιώσει γι' αυτό που έκανε, αλλά θέλω να γνωρίζει πως είναι ξεκάθαρο ότι οι δικές μας ζωές είναι πάνω από τα εκατομμύριά του» ήταν η αυστηρή κριτική του Βούτσιτς στον Γιόβιτς.