Στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Μέρα Μεσημέρι, μίλησε ο πρόεδρος του ΚΟΑ, Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Αναλυτικά:
"Επειδή υπήρχε μια σύγχυση, αν επιτρεπόταν η προπόνηση σε ανοικτούς χώρους και όχι μόνο, δώσαμε αυτή την διευκρινιστική δήλωση προς τα έξω, μετά από οδηγίες του υπουργού υγείας ο οποίος έχει και την εξουσία από το διάταγμα του υπουργικού συμβουλίου και σε συνενώσει με τον υπουργό παιδείας που είναι ο πολιτικός μας προϊστάμενος.
Με αυτή την διευκρίνιση ξεκαθαρίζει ότι δεν επιτρέπονται προπονήσεις οργανωμένες οι άλλες για την περίοδο αυτή ισχύει το διάταγμα του νομικού συμβουλίου.
Έχουμε μιλήσει με τον πρόεδρο της ΚΟΠ, Γιώργο Κούμα, και έχουμε δώσει τις απόψεις μας και την θέση μας η οποία είναι οριστική και θα πρέπει να ακολουθηθεί από όλους.
Εγώ θεωρώ ότι εκ των ων ουκ άνευ την αναβολή του Γιούρο, με όλα αυτά που συμβαίνουν, είναι το τελευταίο να περιμένουμε ομάδες να προετοιμαστούν για τον Ιούνιο.
Ταυτόχρονα θα εκφράσω και την άποψη παρόλο που η ΔΟΕ και ο Ιάπωνας πρωθυπουργός τονίζουν συνεχώς ότι οι Ολυμπιακοί θα γίνουν, άποψη μου είναι ότι και αυτοί πρέπει να αναβληθούν αφού δεν μπορούν να προετοιμάζονται αθλητές με αυτό τον τρόπο, θα πρέπει να δοθεί ο χρόνος να φύγει αυτή η πανδημία, αυτή η μάστιγα, η κατάρα και να προετοιμαστούμε σωστά.
Επειδή στην Ελλάδα, ο υφυπουργός αθλητισμού έχει κάνει κάποιες εξαιρέσεις για τους αθλητές που έχουν πάρει το όριο, έχουν προκριθεί αλλά και για κάποιους που βρίσκονται πολύ κοντά στην πρόκριση, έχω μιλήσει σήμερα το πρωί με τον υφυπουργό, Αυγενάκη, και διευθετήσαμε και για την Πελετρίτου, η οποία είναι στην Ελλάδα και προπονείται με τα άλλα τα παιδία και εμείς ετοιμάζουμε ένα κατάλογο να δούμε πως μπορούμε σε συνενώσει με την ομοσπονδία τους πάντοτε αυτά τα παιδία που έχουν κερδίσει την πρόκριση και άλλοι που βρίσκονται πολύ κοντά μέχρι τουλάχιστον να γνωρίζουμε τι θα γίνει με τους Ολυμπιακούς, να μην χάσουν την ευκαιρία να προπονούνται.
Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον αθλητικό κόσμο, είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος από την απήχηση όλων που ανταποκρίνονται στις παροτρύνσεις."