Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη του ΚΟΑ με τους υπεύθυνους τμημάτων αθλητισμού και γηπέδων η οποία ήταν έκτακτη και προγραμματισμένη στις 13:00 λόγω του Κορωνοϊού. 

Μεταξύ άλλων ανέφερε:

 «Τα γήπεδα δεν θα κλείσουν και δεν χρειάζεται πανικός. Καλούμαστε όλοι να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής. Μάλιστα όλα τα γήπεδα θα εφοδιαστούν με υλικά για σωστή υγιεινή, ενώ οι τουαλέτες θα απολυμαίνονται με αντισηπτικά. Όσον αφορά στους αθλητές που αναμένονται προγραμματισμένα στη Κύπρο για προετοιμασίες θα προκύψει συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας για καλύτερη πρόληψη. Θα είμαστε σε συνεχή επαφή και με την ΚΟΠ».