Η Κυπριακή Ομοσπονδία ποδοσφαίρου έκανε μία πρώτη τοποθέτηση μέσω του εκπροσώπου τύπου Κωνσταντίνου Σιαμπουλλή, αμέσως μετά την επιβεβαίωση των πρώτων δύο κρουσμάτων Κορωνιού στη χώρα μας.
"H ΚΟΠ παρακολουθεί την κατάσταση με την επιδημία του Κορωνιού και τα πρώτα επιβεβαιωμένα κρούσματα στη χώρα", αναφέρει στην σχετική του δήλωση και προσθέτει:
"Επί του παρόντος δεν κρίνεται αναγκαία η λήψη οποιωνδήποτε μέτρων. Ωστόσο, η Ομοσπονδία σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα του κράτους θα παρακολουθεί την κατάσταση και θα προχωρήσει στη λήψη μέτρων, αν και εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο", καταλήγει ο εκπρόσωπος τύπου της ΚΟΠ.