Μια υπέροχη ατμόσφαιρα δημιούργησαν οι οπαδοί της Νάπολι, λίγο πριν την έναρξη του πρώτου αγώνα με την Μπαρτσελόνα για την φάση των 16 του Champions League.
Συγκεκριμένα οι 50.000 οπαδοί της Νάπολι τραγούδησαν μαζί τον ύμνο του Champions League και η ατμόσφαιρα γίνεται υπέροχη.
Δείτε το βίντεο:
View this post on InstagramAround 50,000 Napoli fans singing "THE CHAMPIONSSS!" 🔊😍
A post shared by SPORTbible (@sportbible) on Feb 26, 2020 at 1:26am PST