Δείτε τι δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Νίκος Κωσταντίνου μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα:
“Αν η Δόξα θα πάει διαβάθμιση να πάει γιατί το αξίζει. Η σημερινή διαιτησία πρέπει να τύχει της κρίσης των οργάνων της ΚΟΠ και να μας ενημερώσουν για την κρίση τους. Τα λόγια είναι περιττά. Ο φίλαθλος κόσμος είδε τι συμβαίνει, και στο ποδόσφαιρο στα 50 χρόνια που ασχολούμαι ουδέποτε υπήρχε λογιστική πράξη”.