Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι δηλώσεις του Σερβοέλληνα προπονητή:

Για τα δεδομένα που προκύπτουν με την αποχώρηση του Αΐλτον...

«Είναι ακόμη νωρίς να ξεκαθαριστεί το σκηνικό με τη φυγή του Αΐλτον. Έχουν έρθει αρκετοί νέοι παίκτες στην ομάδα, για να δημιουργήσουμε το προφίλ. Πρέπει να περάσουμε από δοκιμασίες. Έχουμε δυνατότητα σαν ομάδα να μπορούμε να αλλάξουμε το προφίλ. Έχουμε χρόνο για να κάνουμε και δοκιμές, χρειαζόμαστε όμως και χρόνο. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά στο ποδόσφαιρο. Είμαστε ομάδα που μπορούμε να το καταφέρουμε σίγουρα όμως όπως είπα θα χρειαστεί και ο χρόνος. Μην μπερδεύετε τους αγωνιστικούς σχηματισμούς της ομάδας. Δουλειά του προπονητή είναι να βρει το σωστό σχήμα, ανάλογα με το υλικό και τους στόχους της ομάδας. Το αγωνιστικό προφίλ και ο σχηματισμός της ομάδας δεν έχει καμία σχέση. Ο Αΐλτον ήταν ένας παίκτης που έδινε διαφορετικό στυλ στην ομάδα, αλλά πρέπει να βρούμε άλλες λύσεις για να είμαστε και πάλι ανταγωνιστικοί στον χώρο. Η πρόταση για τον Αΐλτον έγινε δύο μέρες πριν λήξει η μεταγραφική περίοδος. Μακάρι να μπορούσαμε κάθε χρόνο να έχουμε δύο και τρεις Αΐλτον στην ομάδα. Το σίγουρο είναι ότι είναι μεγάλος παίκτης. Όταν ένας προπονητής βρίσκεται στην ίδια ομάδα για πέντε χρόνια, είναι σημαντικό να προσπαθεί να βρει με τους παίκτες του και κάτι διαφορετικό, έχοντας πάντα σαν πρώτιστο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σίγουρα θα μας λείψουν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Έδιναν διαφορετική οντότητα στην ομάδα. Μας δίνει όμως περισσότερο χρόνο να προετοιμαζόμαστε σαν ομάδα, είμαστε καινούργια ομάδα και πρέπει να δέσουμε. Αν με ρωτάτε όμως σίγουρα θα προτιμούσα τα ευρωπαϊκά παιχνίδια και τις πιέσεις. Θα μου λείψουνε».

Για την αμφισβήτηση από μερίδα οπαδών....

«Είναι λογική η αντίδραση του κόσμου, αφού τους συνηθίσαμε σε καλά αποτελέσματα. Είναι ξεκίνημα καινούργιας ομάδας, μπορεί ο κόσμος να ήθελε πιο ισχυρές μεταγραφές και να είχε πιο πολλές απαιτήσεις, αλλά από πολλές απόψεις είναι απόλυτα φυσιολογικό να θεωρούν ότι δεν θα είμαστε η ομάδα που είμαστε πέρσι. Εγώ όμως είμαι σίγουρος ότι είμαστε δυνατή ομάδα, θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα μέχρι τέλους. Δεν μπορώ όμως να παραθέσω περισσότερα στοιχεία. Δουλειά μου είναι να πείθω με πράξεις και όχι με λόγια. Ότι κάνουμε, το κάνουμε με πλάνα. Το ΑΠΟΕΛ έφτασε σε ένα σημείο μετά από τέσσερα χρόνια που έπρεπε να πάρει κάποιες αποφάσεις για το καλοκαίρι. Κάναμε σενάρια και έτσι έπρεπε, ποτέ δεν αφήνεις τίποτα στην τύχη. Σίγουρα όταν έχεις προθέσεις Τσάμπιονς Λιγκ, δεν την αλλάζεις με οποιοδήποτε ρίσκο. Ένα από τα λάθη μας, είναι και τα συμβόλαια που κάναμε. Αν τα ανανεώναμε όλα, θα φτάναμε στο τέλος της χρονιάς, να είχαμε 12 συμβόλαια για ανανέωση. Έχεις να αντιμετωπίσεις αρκετά πράγματα. Όσον αφορά τον προγραμματισμός μιας ομάδας, πολλά πράγματα εξαρτώνται από τη θέση που κατακτήσαμε και στο τέλος της χρονιάς. Δεν ήταν εύκολο να αλλάξει ολόκληρη ομάδα του ΑΠΟΕΛ, είχε το ρίσκο του. Δέχτηκα κριτική που έκανα μεταγραφή την τελευταία μέρα. Δεν είμαι μόνος μου. Στην Ευρώπη η Ρεάλ, η Ζενίτ, έκαναν τελευταία μέρα μεταγραφές, δεν είναι λάθος. Ό, τι κάνω το κάνω σε συνεννόηση με τη διοίκηση. Από εκεί και πέρα αρκετά όσα γράφονται είναι ψέματα, να πάρουμε και την περίπτωση του Αίλτον αλλά και για τον Τρισκόφσκι. Κάποια πράγματα με εκπλήσσουν το πόσο άδικα δημιουργούν αναστάτωση και στον κόσμο του ΑΠΟΕΛ. Γράφτηκε ότι στα ευρωπαϊκά παιχνίδια δεν ήθελε να παίξει γιατί γνώριζε ότι θα φύγει, ήταν λάθος ήσασταν άδικοι. Υπήρξαν άτομα που τον κατηγορούσαν».

Για τον ευρωπαϊκό αποκλεισμό:

«Ήμασταν καλύτερη ομάδα, μπορούσαμε αλλά δεν το καταφέραμε. Σίγουρα την ευθύνη έπρεπε να την αναλάβει ο προπονητής έτσι και έκανα με το τέλος του παιχνιδιού. Είμαι σίγουρος ότι στην πορεία θα έχω ένα ισχυρό σύνολο και θα τα καταφέρουμε».