Ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ Πρόδρομος Πςετρίδης ρωτήθηκε για μια πιθανή επιστροφή των οργανωμένων της ομάδας, τονίζοντας ότι η επιστροφή τους πως είναι σε καλό δρόμο
Αναλυτικά όσα είπε:
Για τον κόσμο και την Κ.Φ:
“Το ΑΠΟΕΛ έχει την περισσότερη επίπτωση από την Κ.Φ. Το θέμα επηρεάζει και αγωνιστικά. Πέραν των άλλων θεμάτων… τηλεόραση κορεσμό. Μειώθηκαν κατά 35% τα εισιτήρια. Έχουμε παλέψει μέχρι τέλους για την Κ.Φ. Είμαστε οι μόνοι. Προσπαθήσαμε μέσω του Υπουργού για κάποιες τροποποιήσεις. Αναμένουμε να πάνε για ψήφιση αυτές οι τροποποιήσεις. Κάνουμε διαβήματα προς την Βουλή όπως αυτές οι τροποποιήσεις μεταφερθούν στην ολομέλεια. Πάνω από όλα είναι ο ΑΠΟΕΛ μας. Πιστεύω ότι είμαστε σε καλό δρόμο να μεταπειστούν οι οργανωμένοι μας. Τουλάχιστον να τους έχουμε δίπλα μας στα πλέι οφ”