Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για την μεγάλη νίκη της Δόξας επί της Νέας Σαλαμίνας και όχι μόνο μίλησε στον Super Sport fm 104.0 ο πρόεδρος της Δόξας Κώστας Χριστοδούλου.

Η Δόξα είναι ακόμα ζωντανή: «Είμαστε ζωντανοί. Να πω και κάτι άλλο που δεν έχει σχέση με τη νίκη μας. Εμείς δεν ενδιαφερόμαστε για ξένους διαιτητές γιατί δεν έχουμε λεφτά για να τα πετάσσουμε. Αν μου βάλουν ξένους διαιτητές δεν θα πληρώσω. Είμαστε κάθετα αντίθετοι και δηλώνω ότι δεν θα πληρώσω ξένο διαιτητή κι αυτό να το ξέρει η ΚΟΠ. Αν η ομάδα που παίζει μαζί μας θέλει ξένους διαιτητές να τους πληρώσει».

Πιστεύετε ότι δεν θα υπάρξει καμιά διαφοροποίηση; «Κάνανε μια τρύπα στο νερό, δεν θα υπάρξει καμιά απολύτως διαφοροποίηση».

Έπαιξε ρόλο το ένστικτο της επιβίωσης και η Δόξα τα κατάφερε: «Νιώθω την ανάγκη να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές μου που εκεί που είχαν όλοι τελειωμένη την Δόξα, έβγαλαν πάθος και πήραν τους τρεις βαθμούς που μας κρατάνε ζωντανούς στην μάχη της παραμονής. Ήμασταν καλύτεροι από τη Νέα Σαλαμίνα, δεν κινδυνέψαμε ιδιαίτερα».

Τώρα είστε στο -7 και στο -6 από ΕΝΠ και Εθνικό: «Ναι είμαστε στο -7 και στο -6 και με 14 ακόμα παιχνίδια. Είναι στα πόδια της ομάδας μας. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε και άλλο βαθμολογικό κέρδος πριν μπούμε στα πλέι οφ. Η θέση μας είναι δύσκολη και θα προσπαθήσουμε το ακατόρθωτο, πράγμα που το καταφέραμε και πιο παλιά. Αφού το κάναμε μια φορά γιατί να μην το ξανακάνουμε».

Τι είπατε στους ποδοσφαιριστές πριν από το παιχνίδι; «Τους είπα ότι αν θέλετε να πεθάνετε κάντε το αλλά αν θέλετε να ζήσετε πρέπει να πεθάνετε στο γήπεδο. Για να έχει συνέχεια αυτό που πετύχαμε χθες θα πρέπει να νικήσουμε στην ΑΕΚ. Δύσκολο μεν όχι ακατόρθωτο δε. Τους είπα ότι δεν κάναμε τίποτα ακόμα».

Πόσους βαθμούς μπορείτε να πάρετε στα τρία παιχνίδια που απομένουν; «Νιώθω ότι μπορούμε να πάμε στα πλέι οφ με ακόμα 3-6 βαθμούς».

Κατάφεραν να νικήσουν και οι υπόλοιπες ομάδες που είναι εκεί στα χαμηλά: «Μπράβο και στους υπόλοιπους, είναι στο ίδιο καζάνι μαζί μας και στο τέλος ο καλύτερος ή ο πιο τυχερός να παραμείνει στην κατηγορία. Θα μπούμε στα πλέι οφ και θα κινδυνεύουν όλες οι ομάδες».

Η Δόξα έπαιξε διαφορετικά στο χθεσινό παιχνίδι και της βγήκε: «Ο κύριος Ερανοσιάν αρέσκεται να κάνει αλλαγές, να πειραματίζεται. Ξέραμε ότι η Νέα Σαλαμίνα σκοράρει στην κόντρα και περιορίσαμε στο ελάχιστο να δεχθούμε γκολ με αυτό τον τρόπο. Η ομάδα έδειξε ότι μπορεί να νικήσει οποιονδήποτε αντίπαλο. Πληρώνουμε την δυσκολία στο γκολ. Με τις προσθήκες και με τον διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού μπορούμε να πάρουμε και άλλους βαθμούς».

Για την παρουσία του Βασίλη Παπαφώτη ο οποίος ήταν εξαιρετικός; «Ελπίζω να συνεχίσει στις ψηλές πτήσεις. Είναι παίκτης βαρόμετρο για την ομάδα μας, αγαπάει την ομάδα και πιστεύω ότι θα συνεχίζει να παίζε έτσι».

Με βάση τους υπολογισμούς σας που θα κριθεί η παραμονή: «Ακόμα δεν πήρα την υπολογιστική. Ακόμα λίγο. Μέχρι χθες ήμασταν λίγο απογοητευμένοι, αν έρθει ακόμα καμιά νίκη θα αρχίσουμε να κάνουμε τα μαθηματικά μας».

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ: «Αν η Δόξα πάει συγκεντρωμένη θα έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».