Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δείτε τι δήλωσε  μετά το τέλος της άτυπης Γενικής Συνέλευσης της ΚΟΠ, ο εκπρόσωπος Τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου.

Αναλυτικά:

«Εμείς είχαμε υποβάλει εισήγηση στην ΚΟΠ. Μία εισήγηση που μεταφέραμε και σήμερα, αλλά δεν έχει γίνει αποδεκτή. Σημειώσαμε την αναγκαιότητα για αποφάσεις και να καταλήξουμε σε άμεσες αποφάσεις, αφού είναι δύσκολη η κατάσταση.

Ωστόσο, επικράτησε η αντίθετη άποψη, να μην παρθούν αποφάσεις και ουσιαστικά μεταφέρθηκε όποια απόφαση για μεταγενέστερο και αόριστο στάδιο. Κάτι που εμείς διαφωνούμε κάθετα.

Οι αλλαγές πρέπει να είναι μαζικές και άμεσες. Καλύτερα η Ομοσπονδία να ενημερώσει για τις εισηγήσεις μας. Εμάς οι απόψεις μας είναι οι ίδιες. Κάνουμε τοποθετήσεις με συνέπεια και ξέρει ο κάθε ένας τι θέλει η Ομόνοια. Δεν κρυβόμαστε ούτε φοβόμαστε για κυρώσεις.

Επικράτησε η άποψη να αφήσουμε αποφάσεις. Συνεχίζουμε και ο Θεός βοηθός. Μπορείτε να ρωτήσετε όποιον θέλετε, να σας πουν τι τους έμεινε όταν έφυγαν από εδώ. Εμάς δεν μας έμεινε κάτι. Δεν έχει καθοριστεί τίποτε».