Τεράστια νίκη για την Σοσιεδάδ, που έδωσε μάχη και λύγισε την Ρεάλ στην Μαδρίτη (3-4) και πήρε το εισιτήριο για τα ημιτελικά του Copa Del Rey.
Ασχημο βράδυ για την πρωτοπόρο της La Liga, η οποία για πρώτη φορά επί των ημερών του Ζινεντίν Ζιντάν δέχθηκε 4 γκολ και μετά την ήττα από τους Βάσκους αποχαιρέτισε το Κύπελλο Ισπανίας. Η ομάδα του Ιμανόλ Αλγουαθίλ προηγήθηκε με 0-1 στο ημίχρονο με τον Οντεγκαρντ [που ανήκει στους Blancos] και με δύο γρήγορα γκολ στην επανάληψη από τον Ισάκ έκανε το 0-3 και το έργο των Merengues για ανατροπή εξαιρετικά δύκολο. Η Ρεάλ μείωσε σε 3-4 στο φινάλε και το έκανε θρίλερ όμως δεν έμελλε να καταφέρει κάτι περισσότερο.
Ο Οντεγκαρντ σούταρε στο 22' μετά την επέμβαση του Αρεολά και έκανε το 0-1 σκοράροντας σε βάρος της Ρεάλ, χωρίς να έχει προλάβει να το κάνει με τη φανέλα της. Το 0-1 ήταν το σκορ του πρώτου μέρους και δεν είχε κριθεί... ανησυχητικό για τους Blancos, όμως στο ξεκίνημα της επανάκηψης ο Ισάκ με τρομερό βολέ (54') και εκπληκτικό (56') τελείωμα στο παραθυράκι, μετέτρεψε το σκορ σε 0-3. Με το σουτ του Μαρσέλο οι γηπεδούχοι μείωσαν (1-3), όμως οι Βάσκοι επανέφεραν στο 69' τη διαφορά των τριών γκολ με τον Μίκελ Μερίνο να βρίσκει δίχτυα από κοντά (1-4).
Στο 81' ο Ρεμίρο έχασε την μπάλα μέσα από τα χέρια του στην κεφαλιά του Ροντρίγκο για το 2-4 και στο 93' με νέα κεφαλιά από κοντά ο Νάτσο μείωσε ακόμα περισσότερο, όμως στα τελευταία λεπτά, η Σοσιεδάδ των 10 παικτών [Γκοροσαμπέλ, 95'] άντεξε και κράτησε την ιστορική πρόκριση στην Μαδρίτη.
Πηγή: sdna.gr