Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών, Γιώργος Πάπουτσος μίλησε στον Super Sport FM 104.0 μετά την οριστική απόφαση της ΚΟΠ, για κάθοδο ξένων διαιτητών σε αναμετρήσεις στο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας.
Αναλυτικά:
«Η όποια απόφαση λήφθηκε την θεωρώ οπισθοδρόμηση, όμως, τα όσα έχουν προηγηθεί αποφασίσαμε και δώσαμε την συγκατάθεση μας, για την κάθοδο ξένων διαιτητών, ώστε να δωθεί και 3η άποψη στους αγνούς φιλάθλους ακόμα και στους δημοσιογράφους ότι λάθη γίνονται και θα γίνονται από όλους. Παρουσιάζονται οι ξένοι σαν να είναι ο Mεσσίας».