Στο οίκημα του συνδέσμου διαιτητών βρίσκεται ο πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας, μαζί με τον Γενικό διευθυντή της Ομοσπονδίας, Ανθούλη Μυλωνά και τον αντιπρόεδρο Νικ Νικολάου.
Αρχίζει η συνάντηση με την ηγεσία του συνδέσμου, στην οποία θα επεξηγηθεί η απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής για την κάθοδο ξένων διαιτητών και θα ακουστούν και οι απόψεις του συνδέσμου.
Περισσότερα σε λίγο…