Μετά από συνάντηση που είχαν στο οίκημα του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου μεταξύ της ηγεσίας των διαιτητών και αντιπροσωπείας της ΚΟΠ υπό τον πρόεδρο Γιώργο Κούμα, ο οποίος θα μετέφερε την απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής, για την κάθοδο ξενών διαιτητών, ακούγοντας τις απόψεις του Συνδέσμου ώστε αυτή να εφαρμοστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Όπως έγκυρος πληροφορείται ο ΑΝΤ1 οι Κύπριοι διαιτητές δεν θα σταθούν εμπόδιο, εφόσον συμφωνηθεί ο αριθμός των αγώνων που θα διαιτητεύσουν οι ξένοι.
Επίσης δεν είναι διατεθειμένοι σε αγώνες που θα σφυρίξουν ξένοι διαιτητές να αναλάβουν ρόλο τέταρτου διαιτητή.
Από την πλευρά της η ΚΟΠ σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα προτείνει την κάθοδο ξένων διαιτητών στη δεύτερη φάση, σε δύο αγώνες ανά αγωνιστική στον πρώτο όμιλο.