Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά από συνάντηση που είχαν στο οίκημα του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου μεταξύ της ηγεσίας των διαιτητών και αντιπροσωπείας της ΚΟΠ υπό τον πρόεδρο Γιώργο Κούμα, ο οποίος θα μετέφερε την απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής, για την κάθοδο ξενών διαιτητών, ακούγοντας  τις απόψεις του Συνδέσμου ώστε αυτή να εφαρμοστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. 

Όπως έγκυρος πληροφορείται ο ΑΝΤ1 οι Κύπριοι διαιτητές δεν θα σταθούν εμπόδιο, εφόσον συμφωνηθεί ο αριθμός των αγώνων που θα διαιτητεύσουν οι ξένοι. 

Επίσης δεν είναι διατεθειμένοι σε αγώνες που θα σφυρίξουν ξένοι διαιτητές να αναλάβουν ρόλο τέταρτου διαιτητή. 

Από την πλευρά της η ΚΟΠ σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα προτείνει την κάθοδο ξένων διαιτητών στη δεύτερη φάση, σε δύο αγώνες ανά αγωνιστική στον πρώτο όμιλο.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

picture upload site