Το θέμα των εκθέσεων που αποστέλλονται από την UEFA για αγώνες με ύποπτη στοιχηματική δραστηριότητα, συζητήθηκε σε σημερινή συνάντηση στα Γραφεία της ΚΟΠ, μεταξύ του Προέδρου Γιώργου Κούμα και του Γενικού Διευθυντή Ανθούλη Μυλωνά με Προέδρους και Εκπροσώπους της πλειοψηφίας των Σωματείων Β' Κατηγορίας.
Η συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, έγινε μετά από αίτημα των Σωματείων Β' Κατηγορίας.
Σε δηλώσεις ο πρόεδρος του Διγενή τόνισε ότι πέραν των 200 εκατομμυρίων παιχτηκαν στο στοίχημα τους τελευταίους δύο μήνες. Ζήτησαν να αφαιρεθεί η δεύτερη κατηγορία από το στοίχημα και να υπάρξει διαδικασία αξιολογησης ώστε αν αδικούνται κάποια σωματεία που έχουν καταδικαστεί να βρεθεί κάποια φόρμουλα ώστε να διορθωθούν κάποια πράγματα στο τέλος της σεζόν.