Ο τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ Μπόι Βάτερμαν μίλησε σε Ολλανδική ιστοσελίδα και έκανε αναφορά στα γεγονότα των τελευταίων ημερών στο πρωτάθλημα, αλλά και για τον ΑΠΟΕΛ.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για την κατάσταση των τελευταίων ημερών:
"Αν ζείτε εδώ, ξέρετε πώς τα πράγματα λειτουργούν μερικές φορές. Είναι μια διαφορετική κουλτούρα. Δεν είχα βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο... υπήρχε μόνο υλική ζημιά, προσπάθησαν μόνο να τον φοβίσουν. Καταλαβαίνω τις έντονες αντιδράσεις από το εξωτερικό στο γεγονός".
Για τον ΑΠΟΕΛ και την ζωή στην Κύπρο:
"Είχαμε τέσσερις διαφορετικούς προπονητές αυτή τη σεζόν, σε αυτή την ομάδα υπάρχει πάντα ανήσυχη κατάσταση ... Υπάρχει μια τεράστια πίεση στο AΠΟΕΛ από έξω ...Δεν θα διαβάσω εφημερίδες ή ιστοσελίδες, θα ήθελα να προτείνω το ίδιο το συμβούλιο, αλλά συνεχίζουν να το κάνουν..."
"Το ποδόσφαιρο είναι τελείως διαφορετικό στην Κύπρο απ 'ό, τι στην Ολλανδία. Έχω βιώσει επίσκεψη θυμωμένων οπαδών μας στα αποδυτήρια, κάτι που είναι αδιανόητο στο Ολλανδικό πρωτάθλημα. Ευτυχώς, δεν μιλώ τη γλώσσα και δεν άκουσα τι είπαν"
"Η σύμβαση μου λήγει και πάλι φέτος, αλλά δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω, θα αφήσω τα πάντα να έρθουν στο δρόμο μου".
"Δεν θέλω να βιαστούμε, η γυναίκα και ο γιος μου έχουν καλή τύχη εδώ, πηγαίνει στο σχολείο εδώ, αυτό είναι το σπίτι του και αυτό παίζει ρόλο στις αποφάσεις για το μέλλον".