Εκπροσωποι σωματείων δεύτερης κατηγορίας είχαν απόψε συνάντηση στη Χοιροκοιτία.
Διαμαρτύρονται για τις ποινές του αθλητικού δικαστή και τη διαδικασία που ακολουθείται για τους κοκκινους φακέλους. Για το λόγο αυτό θα συναντηθούν αύριο με την ηγεσία της ΚΟΠ στις 10.30 το πρωί.